Facebook hirdetések készítése profi módon
6
Téma
11
Videó
Haladó
Szint
2:45ó
Időtartam
28.990 Ft
43.990 Ft
ár
Megosztás:
A képzésről
A “Facebook hirdetések készítése profi módon” című képzés érthetően és részletesen bemutatja és megtanítja neked, hogyan fogsz tudni hirdetéseket indítani és kivitelezni a Facebook felületén. Itt ne gondolj az “Emeld ki a bejegyzésed” Facebookos üzenetre, azt mindenki meg tudja csinálni! Mostantól a hirdetéseidet profin és sokkal pontosabb célzás mentén tudod majd elkészíteni.
A Hirdetéskezelőben található 11-féle kampánycél közül kiválasztjuk azt, amire neked a vállalkozásod szempontjából a leghatékonyabban fog működni. Ezt követően lépésről-lépesre végig is kattintjuk a folyamatot a videók segítségével, hogy pontosan tudd, mit kell tenned, ha már “élesben” magad fogod készíteni.
A képzés tartalma:
- 11 db videó (korlátlan hozzáféréssel!)
- írásos tananyag (PDF)
- 0,5 óra ingyenes telefonos konzultáció (1 éven belül bármikor felhasználható)
A képzés elvégzése után képes leszel:
- Hatékony Facebook hirdetési kampányt összerakni
- A céljaidhoz legjobban illeszkedő formátumban azt kivitelezni
- Célzási beállításokat önállóan megcsinálni
- Ellenőrizni és optimalizálni meglévő kampányaidat
Kinek szól a képzés?
A képzés szinte mindenkinek hasznos és gyakorlatias tudást ad, aki a Facebookon hirdet. Mondhatnánk, lehet enélkül is, de nem érdemes. És akkor miért égetnéd a hirdetési budget, ha lehet ezt profin is csinálni? Javasolt mindenkinek, aki szeretné önállóan, marketinges cégtől függetlenül ezt ismerni és kivitelezni.
Képzés módja?
A képzés 11 videóban mutatja meg a Facebook hirdetések készítését gyakorlatban. A videón bemutatott prezentációt PDF formátumban is megkapja a megrendelő. A videók egyszerre, az írásos anyaggal egy csomagban kerülnek elküldésre a megrendelés és fizetést követően.
A kurzus menete
Bevezetés-beköszöntő-miről lesz szó!
Időtartam: 4:32
A Hirdetéskezelő felület bemutatása és a Facebook hirdetési kampány struktúrájának megismerése. Az első lépések, amelyben megmutatom, hogyan indulj el.
Időtartam: 9:19
A Facebookon jelenleg 11-féle kamánytípus van. Ez azt jelenti, hogy az üzleti céljaidtól függően ennyifélét indíthatsz. Hogy pontosan melyik mire jó, ezt mutatja be ez a videó.
Időtartam: 11:13
A jó hirdetési kampányhoz egy sor beállítást és célzást kell ismerned, és azokat jól alkalmazni. Ebből a videóból megtanulod, hol mit tudsz majd profin beállítani.
Időtartam: 16:08
Már mindent beállítottál, szuperek a célzások. De mitől működik jól egy hirdetés? Milyen formai lehetőségek vannak rá a Facebookon? Hogyan operálja a képi anyaggal és a szöveggel? Midezt itt fogod megtudni.
Időtartam: 13:35
Remarketing Facebook kampány kivitelezésének lépései.
Időtartam: 17:23
A kész hirdetéseket menetközben és a kampány végén is érdemes elemezni, kiértékelni. Hogy milyen lehetőségek vannak erre a Facebookon, erre ad választ ez az anyag.
Időtartam: 2.59
4 nagyobb csoportba soroltam be az egyes kampányfajtákat, hogy lehetőleg valamennyit megismerd. Az 1. csoportban Elérés és Forgalom típusú kampányt kattintunk végig.
Időtartam: 28:04
4 nagyobb csoportba soroltam be az egyes kampányfajtákat, hogy lehetőleg valamennyit megismerd. Az 2. csoportban lévőket ebben a videóban kattintjuk végig.
Időtartam: 12:14
4 nagyobb csoportba soroltam be az egyes kampányfajtákat, hogy lehetőleg valamennyit megismerd. Az 3. csoportban az Érdeklődőkereső és Üzenet kampányról lesz szó.
Időtartam: 25,0
4 nagyobb csoportba soroltam be az egyes kampányfajtákat, hogy lehetőleg valamennyit megismerd. Az 4. csoportban a Konverziós és Katalógus alapú kampányt kattinjuk végig.
Időtartam: 26:27