MEGÚJULT 2020-AS TEMATIKA!

Friss tartalom sok újdonsággal és aktualitással

Miről lesz szó?

Fontos, hogy tudd, mit fogsz tanulni nálunk. Itt nincs zsákbamacska! Célunk, hogy bemutassuk előre, hogy mire számíthatsz. Azt szeretnénk, hogy pontosan lásd, mielőtt döntesz, mit nyújt neked ez a képzés, mit kapsz tőle.

Minden előadás anyagát úgy alakítottuk ki, hogy az óra végeztével legyen idő kérdezni, feltenni az előadás folyamán felmerült kérdéseket.

Ezzel együtt minden témában konkrét példákat, esettanulmányokat is bemutatunk, tehát a gyakorlatban is fogod látni, amiről tanultok.

Kattints a főbb témakörök egyikére, és mutatjuk a részleteket!

Mindent az alapoknál kell kezdeni, ezért megnézzük az online marketing főbb eszközeit és bemutatjuk ezeket külön-külön is részletesen. Felvázoljuk, hogyan is működnek és miképpen kapcsolódnak egymáshoz az egyes területek. 

  1. Stratégia gondolkodás
  2. Offline vs online
  3. Alapfogalmak
  4. Eszközök az online térben
  5. Hol hirdessek?
  6. Egyéb hasznos eszközök

INSTAGRAM

  1. Miért fontos az Instagram használata?
  2. Hogyan használd cégként az Instagramot
  3. Mit posztolj az Instagramon?
  4. Fotók
  5. Instagram Bio
  6. Instagram Stories
  7. Hashtag használata
  8. Instagram névcímke
  9. Mérés – Instagram analitika (Insights
  1. Facebook üzleti oldal létrehozása
  2. Alapbeállítások
  3. Elemzések oldal
  4. Facebook posztolási technikák, fajták
  5. Videótartalmak
  6. Hirdetési szabályok
  7. Hirdetéskezelő megismerése, funkciói, menüpontjai, azok kezelése, beállítások
  8. Facebook hirdetés létrehozása
  9. Hirdetési fajták: mit, mikor, mire?
  10. Célzások, beállítások, költségek optimalizálása
  11. Facebook pixel, konverziókövetések
  12. Statisztikák, elemzések
  13. Remarketing
  1. Kampány típusok
  2. Fiók létrehozása
  3. Kezelőfelület
  4. Kampánytervezés – Keresőhirdetés
  5. Kulcsszó-tervezés
  6. Hirdetésbővítmények
  7. Kampánytervezés – Displayhirdetés
  8. Remarketing

WEBOLDAL

  1. Ismerkedés a WordPress-sel
  2. Adatbázis létrehozása
  3. Weboldali alapbeállítások
  4. Bővítményekről általában
  5. Hasznos pluginok, ajánlások
  6. Egyéb kiegészítő eszközök

ANALYTICS

  1. Google Analytics fiók létrehozása, követőkód, egyéb beállítások
  2. Felület bemutatása: számok és ami mögöttük, főbb paraméterek, amiket figyeljünk
  3. Közönségek kialakítása
  4. Célok meghatározása, beállítása
  5. Összekapcsolása a Google Ads-sel

SEO:

  1. Search Engine Optimization – keresőmarketing és keresőoptimalizálás
  2. Meta titel, description, keywords tag beállítás
  3. Képek, termékképek keresőoptimalizálása
  4. Webszövegírás és tartalom
  5. Linképítés

TOVÁBBI HASZNOS INFORMÁCIÓK:

  • Laptop használat ajánlatos
  • Alapszintű számítógép-felhasználói tudás szükséges
  • A workshopok tananyagát a résztvevők a tanfolyamot követően pdf formában megkapják
  • A workshopok időbeosztása minden esetben :
    Kezdés: 9:00
    1. rész: 9:00-10:30
    Szünet: 10:30-10:40
    2. rész: 10:40-12:00
    Ebédszünet: 12:00-13:00 (egyéni)
    3. rész: 13:00-14:30
    Szünet: 14:30-14:40
    4. rész: 14:40-16:00
  • A tanfolyami díj befizetése előre utalással történik. A Jelentkezési lap elküldését követően küldjük el a díjbekérőt a további információkkal. Az utalás beérkezése után válik a résztvevő helye biztossá.